Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox, Edge vagy Safari böngészőt. További részletek

Nagyvállalati IT üzemeltetés

NAGYVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS

Kliens, alkalmazás, adatközponti támogatás vagy teljes IT kiszervezés

Alacsonyabb költségek, kiszámítható SLA, gyorsabb reagálás kapacitás változatásokra: bízza a 4iG-ra akár teljes informatikai üzemeltetését hogy az üzleti digitalizációs kihívásokra fókuszálhasson

MIÉRT LEHET SZÜKSÉGE A 4iG KISZERVEZETT INFORMATIKAI ÜZEMELTETÉSI KÉPESSÉGEIRE?

A 4iG Nagyvállalati IT üzemeltetési szolgáltatása professzionálisan menedzselt, teljes körű megoldást kínál az üzletmenet informatikai hátterének kiszámítható működtetésére, a kliensüzemeltetéstől az adatközponti és alkalmazás-támogatáson át akár a teljes IT kiszervezésig.

A tervezést, kialakítást, üzemeltetést és a folyamatos továbbfejlesztést is lefedve, testreszabott megoldásaink segítenek:

  • az üzemeltetési költségek csökkentésében,
  • az elérhető technológiai, akár specialista szakértelem kibővítésében,
  • a szolgáltatás-szintek (SLA) megemelésében, a naprakész trendek elemzésében,
  • az üzleti és IT folyamatok automatizálásában.

DIGITALIZÁCIÓS ÉS AUTOMATIZÁCIÓS TECHNOLÓGIÁK

A gyorsan változó infokommunikációs piacon a versenyképesség érdekében minden eddiginél fontosabb a technológiai fejlődés támogatása, megfelelő ellenőrzés és átláthatóság mellett. Az összetett vállalati rendszerek, digitális hibrid technológiák, IoT eszközök térhódításával kihívás lehet a hatékony és egységesített működési irányítás.

Szakembereink segítenek az új IT, digitalizációs és automatizációs technológiák kiválasztásában és üzleti integrálásában, amivel ügyfeleink tényleges üzleti előnyhöz juthatnak versenytársaikkal szemben.

MEGOLDÁSOK AZ ÖN/ AZ EGYEDI ÜZLETI STRATÉGIÁJÁHOZ

Ma már az informatika nem csak az irodai munka támogatásáról szól, hanem a digitális transzformáció támogatásáról olyan megoldásokkal, amelyek az ügyfelek piaci helyzetét segítik.
A 4iG-nek kiemelten fontos a hosszú távú, szoros együttműködés partnereinkkel és az ügyfeleink, eseteként akár azok ügyfeleinek a tevekénységének a megértése, üzleti igényeik feltérképezése az üzleti érték növelése érdekében. Az Ön üzleti stratégiájához igazodva olyan informatikai megoldásokat kínálunk, melyek fokozzák a termelékenységet, egységesítik az üzleti folyamatokat és csökkentik a CapEx beruházási kitettséget, ezáltal növelve az üzleti agilitást.

KONTROLÁLT MÉRÉSI RENDSZEREK

Az üzlet sikere és az IT rendszerek működése nagy mértékben függ a megfelelő felügyelettől és a szolgáltatás kontrolljától. Az üzleti célok eléréséhez ITIL irányelveken alapuló mérési mutatókat (KPI) alakítunk ki, részletezett jelentésekkel és kimutatásokkal, amelyek segíthetnek a szolgáltatás és az általunk működtetett informatikai rendszer hatékonyságának megértésében. Ezek alapján szakértőink személyre szabott fejlesztési javaslatokat tesznek, és implementálják az igényelt változtatásokat.

GYORS REAGÁLÁS A KIHÍVÁSOKRA

Az elmúlt időszakban tapasztalt pandémiás krízishelyzet, a természeti, geopolitikai és gazdasági változások jól mutatják, hogy a világ tele van az üzleti folyamatokat komolyan befolyásoló kockázati tényezőkkel.
Kiemelten fontos, hogy az üzlet és az IT is gyorsan tudjon reagálni a kihívásokra, hatékonyan védve az embereket, a termelő rendszereket, létesítményeket és az üzletmenetet. A 4iG megbízható technológiai tanácsadója és partnere ügyfeleinek.

A testreszabott nagyvállalati IT üzemeltetés üzleti előnyei:

Csökkentett kockázatokTeljes életciklus felügyeletFokozott termelékenység
Magasabb rendelkezésre állásZökkenőmentes kommunikációÁtlátható, naprakész jelentések, kimutatások

MIT BIZTOSÍT A 4iG A NAGYVÁLLALATI IT ÜZEMELTETÉS KERETÉBEN?

Cégünk folyamatosan törekszik arra, hogy új technológiákkal, megoldásokkal növelje a szolgáltatások hozzáadott értékét, rendszerintegrációs és alkalmazásfejlesztési projektekkel, fejlesztési javaslatokkal támogassa az ügyfelek üzletmenetének működését.

Széles portfólióval, a klienstől a felhőig testreszabott technológiai megoldásokkal állunk ügyfeleink rendelkezésére, melyek az egyedi igények kielégítésére vannak optimalizálva. Az ily módon irányított informatikai szolgáltatások elősegítik az üzlet mozgékonyságot és mérhetőséget.

Széleskörű szolgáltatási portfólióval és kompetenciával rendelkezünk IT üzemeltetés területén.

MILYEN MÓDON BIZTOSÍTJA A 4iG A NAGYVÁLLALATI ÜZEMELTETÉSI SZOLGÁLTATÁSAIT?

Dedikált szolgáltatásmenedzserek állnak rendelkezésre, akik kimondottan az üzleti folyamatok és a hozzá kapcsolódó informatikai rendszerek és műveletek összehangolásával foglalkoznak. Ezek alapján a 4iG specializált mérnöki szakértelmével biztosítja ügyfelei stabil IT működését.

A három kulcstényező, amelyet figyelembe veszünk:

a. Emberek:
Általános munkaerő-kölcsönzés és -kezelés helyett, a szolgáltatásaink mögött speciális szaktudással rendelkező csapatot biztosítunk, amely dedikáltan az egyedi igényeknek megfelelően dolgozik.
b. Folyamatok:
Üzleti igények, folyamatok mérése, feltérképezése, megértése és összehangolása az informatikai rendszerekkel.
c. Technológia:
Bevált és bizonyított, illetve innovatív csúcstechnológia megfelelő kombinációja, széles körű technológiai gyártói partnerséggel és specialista szakértelemmel kombinálva.

AUTOMATIZÁCIÓ ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA

Cégünk számára kiemelten fontos a minőség és a hatékonyság ezért folyamatosan kutatjuk az új technológiai irányokat, irányítási módszertanokat.
Ennek része az automatizáció, a mesterséges intelligencia alapú rendszerek bevezetése vagy a szolgáltatásmenedzsment de facto szabványának számító ITIL legújabb, 4.0-s verziójának gyakorlatba történő átültetése is. Ezáltal nemcsak a meglévő szolgáltatások színvonala emelhető, hanem új területeken, új szolgáltatásokkal tudunk megjelenni. Az egyik kiemelt fókuszterületünk például az Ipar 4.0 megoldások üzemeltetése.

Stratégiai kapcsolatot ápolunk a technológiai ipar kulcsszereplőivel, ami lehetővé teszi számunkra a vállalati szintű megoldások szállítását. Széles körű informatikai szolgáltatásainknak köszönhetően egyedi megoldásokat is tudunk nyújtani a különböző iparágak területein.

KIEMELT NAGYVÁLLALAT SPECIFIKUS ÜZEMELTETÉSI MEGOLDÁSAINK

ADATBÁZISÜZEMELTETÉS

Adatközponti rendszerek teljes körű üzemeltetése és dokumentációk kezelése.

7x24 HELPDESK

Angol és magyar nyelvű szakképzett technikai személyzet telefonon, weben és email-en. Hibaelhárítás és segítségnyújtás kiemelkedő "first-call-fix" aránnyal.

KLIENSÜZEMELTETÉS

Országos jelenlétű hardveres és szoftveres hibaelhárítás akár 4 órán belüli helyszíni megjelenéssel.

HÁLÓZAT ÜZEMELTETÉS

Helyi hálózat, határvédelmi és végpontvédelmi megoldások üzemeltetése, fejlesztése.

ALKALMAZÁSÜZEMELTETÉS

ERP, adatbázisok, ITSM rendszerek, dokumentumkezelők, egyedi alkalmazások és az azt futtató környezet folyamatos felügyelete, teljesítmény és állapot kontrolja.

FELHŐSZOLGÁLTATÁSOK

Felhőkörnyezet kialakítása és működtetése, infrastrukturális műveletek nyilvános felhőben (Azure, IBM, AWS) és széles körű Office 365 szolgáltatás.

VALIDÁCIÓS MEGOLDÁSOK

Üzletspecifikus folyamatmérési rendszervalidációs szolgáltatások (IQ, OQ, PQ, információbiztonság, adatintegrálás).

SZERVIZSZOLGÁLTATÁSOK

Garanciális ügyintézés és hardver szerviz. Eszközkarbantartás és támogatás.