Az Ön böngészője nem támogatott. Kérjük használjon Chrome, Firefox, Edge vagy Safari böngészőt. További részletek

  • ENG
  • |

    4iG

    {{ portfolioStock.last }} Ft

    {{ portfolioStock.change_percent }}

4iG Nyrt.KarrierKarrier oldal Kollégáink mondták

KOLLÉGÁINK MONDTÁK

Tudj meg többet a kollegáinktól, miért jó a 4iG-nél dolgozni!

Gyebnár Tímea ⁣- automatizációs szakértő

Már az interjúztatási folyamattól kezdve, az első benyomások révén is nagyon szimpatikus volt a vállalat. Megérzéseim beigazolódtak, az évek során mindig egyenrangú partnerként kezeltek, lehetőséget kaptam a fejlődésre, megújulásra, több munkakörben is bizonyíthattam.
Kipróbálhattam magam megbízott HelpDesk vezető szerepkörben, majd operatív vezetőként közel 5 éven át a műszaki adminisztráció irányításáért voltam felelős. Ez idő alatt átfogó képet kaptam a vállalaton belüli üzleti adminisztrációs folyamatokról, alkalmazott rendszerekről, valamint a leggyakoribb problémákról is.
Jelenleg ezekre a problémákra keresem a megoldást automatizálási megoldások tervezésével és fejlesztésével. Az elmúlt években sok kitűnő, komoly szakértelemmel rendelkező kollégával dolgoztam együtt. Nagyon fontos számomra ez a stabilitás, és hogy olyan emberekkel dolgozhatom, akik motiválnak és akiktől folyamatosan tudok tanulni.

Gyebnár Tímea
Csepregi Ádám

Csepregi Ádám - programmenedzser

Szakmai pályafutásomat junior projektvezetői pozícióban kezdtem meg néhány éve a 4iG-nál. Már az első napokban láttam, hogy egy nagyon összeszokott, széles szakmai kompetenciával rendelkező csapathoz kerültem, akikhez bármikor nyugodtan fordulhatok szakmai tanácsért, támogatásért, de baráti beszélgetésekre is nyitottak. A baráti légkör a projektigazgatóságra, és az egész szervezetre is jellemző.
Közvetlen felettesem, mentorom támogatásának és rátermettségemnek köszönhetően néhány hónap alatt elhagyhattam a titulusomból a junior jelzőt, mára pedig specializálódtam az egészségügyi projektekre.
Projektvezetőként, majd később programmenedzserként a társosztályokkal szorosan együttműködöm, így ebben a szerepkörben könnyedén megismerhettem a teljes szervezetet a back office részlegtől, a kereskedelmen át, az üzemeltetési üzletágig.

Soós Anikó - Tender Iroda vezető

2011-ben érkeztem a vállalathoz tendermenedzseri pozícióba. Később a megnövekedett ajánlatszámokra, valamint a teljes cégcsoport és összes üzletág hatékonyabb kiszolgálására jött létre 2015-ben a Tenderiroda, melynek vezetésére kaptam lehetőséget. Feladatom a közbeszerzési eljárások kapcsán az ajánlatadások teljes körű lebonyolítása, a Tenderiroda munkatársainak irányítása, a munkafolyamatok koordinálása. A 4iG támogatásával rendszeresen részt veszünk közbeszerzési vonatkozású képzéseken, konferenciákon. Az „egy mindenkiért, mindenki egyért” szemlélet igazán kellemes környezetet hozott létre, és nagyon büszke vagyok rá, hogy ennek kialakításában részt vehettem.

Soós Anikó
Hugyik Henrietta

Hugyik Henrietta - szoftvertesztelő

Főállású szoftvertesztelőként dolgozom a 4iG szegedi irodájában, előtte pedig közel egy évig gyakornokként vettem ki a részem a csapat munkájából. Kiépített gyakornoki program fogadott, melynek keretében a kollégák végig követték és támogatták a fejlődésemet, mind szakmailag, mind emberileg. A segítőkészség mellett az első pillanattól tapasztaltam a vezetőség hozzáértését és odafigyelését, valamint a hatékony csapatmunkát. Nem csak a feladatkörömben, hanem más téren is sokat fejlődtem a cégnek köszönhetően, pl. az angol nyelvtudásomat csiszolhatom a céges angol órákon.