Dinamikus, szakmai kihívásokra kész CRM konzulens munkatársat keresünk.

Fő feladatok/felelősségek:

  • Ügyfelek értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatainak felmérése, ügyféligények felismerése,
  • felmérés eredményeinek rendszerezett dokumentálása,
  • Microsoft CRM funkciók megismerése, készségszintű használat elsajátítása,
  • ügyféligények megoldásának tervezése,
  • specifikációk készítése, elkészült funkcionalitások tesztelése,
  • kész rendszer prezentálása az ügyfélnek, oktatási anyagok készítése, felhasználók oktatása.

Szakmai követelmények:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy kereskedelmi),
  • ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatok átfogó ismerete,
  • ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatok felmérésében, elemzésében szerzett 2-3 éves tapasztalat.

Szükséges kompetenciák:

  • Kiemelkedő kommunikációs készség,
  • ügyfélközpontú gondolkodás,
  • önálló, felelős munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • Tetszőleges CRM rendszer használatában szerzett tapasztalat (Microsoft CRM tapasztalat plusz előny).

Nyelvtudás:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fix jövedelem és cafeteria,
  • folyamatos szakmai támogatás/képzés,
  • fejlődési- és karrierlehetőség,
  • jó hangulatú, összetartó, fiatalos, dinamikus csapat.

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés az állásra:

Kató Zsófia – Toborzási koordinátor
1037 Budapest, Montevideo u. 8.
www.humansoft.hu
06 1 / 270-7600
06 1 / 270-7635

Miért a 4iG?

Miért a 4iG?

A 4iG a hazai informatikai piac meghatározó vállalatait foglalja magába, amelyek az IT szektor széles spektrumát ölelik fel.

részletek
4iG állásajánlatok

Állásajánlatok

részletek
4iG Kapcsolat

Kapcsolat

részletek