COVID-19

A 4iG Nyrt. menedzsmentje stratégiai feladatának tekintette a pandémiás helyzetre való felkészülést, válaszreakciók és biztonsági eljárások kidolgozását, illetve bevezetését a társaságunknál.

bővebben

COVID-19

A koronavírus-járvány egyre nagyobb kihívások elé állítja az Európai Unió államait és gazdaságait. Ebben a helyzetben a felelős és jól szervezett vállalatok szerepe felértékelődik, hiszen a gazdaság működéséhez és lehetőség szerinti mielőbbi újraindításához elsőként járulhatnak hozzá tevékenységükkel. Ennek érdekében a hazai ICT szektor egyik piacvezető vállalataként a 4iG Nyrt. menedzsmentje stratégiai feladatának tekintette a pandémiás helyzetre való felkészülést, válaszreakciók és biztonsági eljárások kidolgozását, illetve bevezetését a társaságunknál. Az alábbiakban intézkedéseinkről és megváltozott munkarendünkről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket és partnereinket.

Általános intézkedések

1. Kiemelten fontosnak tartjuk beszállítóink, megrendelőink, munkatársaink egészségének és biztonságának megőrzését, emellett a zavartalan üzletmenet, annak részeként pedig a folyamatos elérhetőség, rendelkezésre állás fenntartását.

2. Társaságunknál év eleje óta működik az Üzletmenet-folytonossági Stáb, amelynek az elmúlt negyedévben kiemelt feladata volt, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a magyar kormány előírásai, illetve ajánlásai alapján szigorú protokollt dolgozzon ki a járványhelyzet munkaegészségügyi szempontok szerinti kezelésére, emellett megteremtse a biztonságos munkavégzés feltételeit.

3. Az egészségügyi kockázatok csökkentése érdekében jó időben leállítottuk a külföldi kiküldetéseket és szabadságolásokat, lemondtuk a külső és belső rendezvényeket. Szigorú eljárásokat dolgoztunk ki annak érdekében, hogy minimálisra csökkentsük munkavállalóink veszélyeztetettségét.

4. A 4iG emellett kiemelt figyelmet fordított munkatársai tájékoztatására és felkészítésére is az elmúlt időszakban. Általános tájékoztató és orvosi tanácsadó forródrótot is működtetünk, hogy kollégáink szükség esetén azonnali információhoz jussanak egészségmegóvásuk érdekében.

5. A külső helyszínen feladatot teljesítő és ügyeleti rendszerben dolgozó munkatársainkat megfelelő védőfelszerelésekkel (fertőtlenítők, maszk, kesztyű, overál) láttuk el, így a 4iG munkavállalói feladatukhoz szabott, illetve a személyes kapcsolattartás jellegének megfelelő eszközökkel rendelkeznek a fertőzésveszély megelőzése és csökkentése érdekében.

6. Társaságunknál – a telephelyeinken ügyeletet biztosító kollégák kivételével – munkatársaink már saját otthonukból látják el feladataikat. A háttérinfrastruktúra megteremtése érdekében jelentős beruházásokat hajtottunk végre vállalatunknál, melynek köszönhetően 620 munkavállalónk egyidejű távoli elérése és az ehhez szükséges eszközpark is biztosított. Az időben meghozott intézkedések eredményeként a 4iG Nyrt. továbbra is teljes körű szolgálatást biztosít minden megrendelője számára.

Szerviz

7. A DELL, HP, Lenovo, Kingston eszközök garanciális és általános javítása továbbra is zavartalan központi szervizünkben. Munkatársaink hétfőtől péntekig 9.00 és 15.00 óra között egyesével fogadják és szolgálják ki ügyfeleinket. Mindannyiunk biztonsága érdekében kérjük a szerviz területén érvényes munkaegészségügyi előírások betartását, melyekről a helyszínen kihelyezett információs plakátok segítségével adunk tájékoztatást! Szerződéses partnereink számára a helyszíni javításokat kizárólag elkülönített helyiségben végzünk, amennyiben megrendelőnk ezt nem tudja biztosítani számunkra, úgy az eszközök javítását saját telephelyünkre szállítva biztosítjuk.

Üzemeltetés

8. Üzemeltetési tevékenységünket a kijárási korlátozás nem érinti, a kormányrendelet továbbra is lehetővé teszi ügyfeleink telephelyén a munkavégzést. Munkatársaink a szükséges védőfelszerelésekkel – fertőtlenítők, maszk, overál – rendelkeznek, így feladatainkat biztonságos körülmények között, továbbra is képesek vagyunk ellátni.

Pénzügy, számlázás

9. Arra kérjük beszállítóinkat és alvállalkozóinkat, hogy lehetőség szerint álljanak át e-számlázásra. Amennyiben ez bármilyen okból nem megoldható (pl. az áruval együtt történő papíralapú kézbesítés esetén) kérjük partnereinket, hogy minden esetben elektronikus úton is küldjétek meg számlájukat PDF formátumban a [email protected] e-mail címre. Az e-számlákat pedig változatlanul a [email protected] emailre várjuk. A rendkívüli helyzetre való tekintettel a papíralapú bizonylatokat (számlák, teljesítési igazolások stb.) elegendő április 30-ig eljuttatni pénzügyi osztályunkhoz. Ennek feltétele, hogy ezeket a dokumentumokat a fenti email címünkre előzetesen elektronikus formában is megküldjék.

Recepció/postai küldemények

10. Kérjük tisztelt partnereinket, hogy kollégáik és a 4iG munkatársai egészségvédelme érdekében lehetőség szerint elektronikus formában juttassák el hozzánk küldeményeiket. Amennyiben ez nem megoldható, úgy a postai és egyéb küldeményeket a Montevideo utca 8. szám alatti recepciónkon kezeljük, ahol minden hétköznap reggel 9.00 és délután 15.00 óra között tartunk ügyeletet.

Tisztelt Partnerünk!

A 4iG Nyrt. stabil gazdasági hátterének és elkötelezett munkavállalóinak köszönhetően továbbra is professzionális módon szolgálja ki ügyfeleit. Azért dolgozunk, hogy informatikai szolgáltatásainkkal a mostanihoz hasonló nehéz helyzetekben is teljes körű támogatást biztosítsunk partnereink üzleti tevékenységéhez! Hiszünk abban, hogy nemzeti összefogással Magyarország mielőbb képes lesz felülemelkedni a járvány okozta kihívásokon! Társaságunk felelős magyar vállalatként mindent megtesz annak érdekében, hogy rendelkezésére álló erőforrásaival támogassa az erre irányuló erőfeszítéseket!
Amennyiben további kérdése merülne fel együttműködésünkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérem keresse kapcsolattartó kollégáinkat a jól ismert elérhetőségeken.

Vigyázzunk egymásra!

Üdvözlettel:
4iG management

NEMZETKÖZI ELEMZŐHÁZ LISTÁJÁN A 4iG

NEMZETKÖZI ELEMZŐHÁZ LISTÁJÁN A 4iG

A londoni Edison Group folyamatosan követi és elemzi a 4iG Nyrt. működését, piaci- és eredményességi kilátásait…

4iG a digitális oktatásért

4iG a digitális oktatásért

A 4iG elkötelezett támogatója a hazai oktatásnak, illetve a digitális oktatás-fejlesztésnek, az idén 25. évfordulóját ünneplő vállalat ezért döntött úgy, hogy támogatóként csatlakozik az Index.hu Iskolatévé adásaihoz…

Az MSZT új ügyfele

Az MSZT új ügyfele

- a minőségirányítás és az információbiztonság-irányítási rendszer tanúsítás területén - a DOTO Systems Zrt.…